Stressad...

Känner mig rätt stressad nu för tiden... egentligen vet jag inte varför men det känns som att jag borde hinna med så mycket nu men hinner ingenting... Största anledningen är väl kanske att vi varit så sjuka och det har inte gått göra så mycket och det är väl bara att acceptera. Började kratta lite på gården igår men gav upp rätt snabbt eftersom släpen var full med skrot som ska till tippen idag, så hade ingenstans at göra av lövhögarna... dessutom så är det ju så mycket snö kvar så det är väl lika bra att vänta några dagar till.

Men å andra sidan är det skönt att börja jobba på tomten nu, att rensa ute rensar nog skallen lika mycket... Fast en tanke som gnager i huvudet emellanåt och som kommer i perioder är tillbaka igen. Jag skulle vilja komplettera med en liten text på Alex gravsten... Har tänkt på det typ ända sedan vi fick stenen för snart två år sen och jag borde nog kolla upp om det går fixa... Pratade med sambon igår om det och han höll med mig...

Vi har förresten varit och gjort vårfint hos lillkillen i helgen, äntligen var så pass med snö och is borta så vi kunde ta bort vinterdekorationerna. Gjorde i ordning en liten korg med minipenséer och det blev fint och mysigt där. Har även tre stycken söta mjukisdjur som han fick på sin tvåårsdag och på Alla hjärtans dag. En liten fjäril hänger ovanför blommorna och vakar över hans grav.

Lillkillen... tänk vad han hade varit ute och busat på gräsmattan nu när snön är borta om han funnits hos oss...



Kommentarer
Postat av: Ann

Skönt att höra att ni känner er piggare nu. Tomten finns kvar med allt jobb-ta litet i sänder :)



Vad fint du/ni har gjort på graven.



Sköt om dig!

Kram

2010-05-04 @ 20:30:48
Postat av: Marie

Det är så synd att det blir så långt mellan våra besök hos våran lilla ängel, men i tanken finns han alltid med oss.

2010-05-04 @ 20:35:40
Postat av: Therese

Vad härligt att ni är piggare igen. Ja nu känner man lite stress och vill börja jobba ute...men lite tidigt är det nog än. Så fint ni gjort för Alex.



Kram

2010-05-04 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0