Nio år tillsammans

Igår på Valborgsmässoafton firade jag och min underbara sambo nio år tillsammans. Vi blev ett par på valborgs 2001 bara 19 år gamla.

När jag tänker tillbaka på den här tiden börjar man inse hur mycket vi har åstadkommit ihop. Vi har gått från ungdomslivet in i vuxenvärlden, vi har gått från största lycka när vi fick vår förstfödda son till djupaste sorg när vi förlorade vår andra. Vi fick återigen uppleva den totala lyckan tillsammans när vi fick vår dotter. Vi har byggt ett liv tillsammans med allt vad det innebär, vi har lyckats ibland och misslyckats ibland men vi har alltid haft varandra och vi har alltid funnits där för varandra.

Vi har upplevt så mycket, känt så mycket, gjort så mycket... Vi har skapat oss ett liv, ett hem.

Jag är så glad för dessa nio år och ser fram emot vårt framtida liv tillsammans. Jag är så lycklig för det vi har och enormt glad för att jag träffade min underbare gubbe för nio år sen! Älskar honom av hela mitt hjärta och hela min själ!  :-)

Vi firade också vår förlovningsdag igår, i sex år har vi nu varit förlovade. Förlovningen skedde uppe på en fjällstopp i Funäsdalen, med solsken och blå himmel som bakgrund.

Tack Andreas för att du finns och för att du är min!

Kommentarer
Postat av: Therese

Så fina ord. Stort grattis till er i efterskott. Kram

2010-05-01 @ 19:43:45
Postat av: Ann

Grattis till er båda! Hoppas att ni får massor av fler fina år tillsammans! Kram

2010-05-01 @ 20:42:57
Postat av: Angelica

Grattis! :-) Kram

2010-05-01 @ 21:36:53
URL: http://bebisplaner.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tänk vad åren har gått fort. Man kan inte fatta det. Du har skrivit så fint och ni är en så gullig familj. Vi hörs till veckan. Kram

2010-05-02 @ 15:26:21
Postat av: Marie

Jag blir rörd när jag läser dessa kärleksfulla ord.

Kram

svärmor

2010-05-03 @ 12:17:30
Postat av: Katri

Hej vännen!



Tänk att det var i fredag det. Dagarna bara rullar på, jag som brukar komma ihåg eran dag! Grattis i efterskott, det är en fantastik resa ni gjort ihop!



Fantastiskt överraskad blev jag oxå när jag bara kikade in här och såg att bloggen var aktiv! Det har jag missat, men saknat alla dina kloka ord har jag. Åhh super glad blev jag över bilderna jag hann se på barnen! Va stor lilltjejen har blivit! Å mat, kul att det var gott! Ska kika lite mer en annan dag :-)



Vi hörs nån dag framöver! Jag kanske kan slå en signal?



Stora stora kramen!!!!

2010-05-03 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0