Mjölkstockning och feber...

Lördagens härliga väder fick mig att gå i linne hela dagen... Kanske lite korkat eftersom det blåste rätt mycket men nog trodde jag det skulle gå bra... men icke... i söndags började jag känna av mjökstockning och på kvällen kom febern... Fy f*n vad ont det gör!!

Spenderade söndagsnatten med varm vetekudde på bröstet och även så ofta jag kunde under måndagen så på måndagseftermiddagen släppte febern och idag, tisdag, gör det inte fullt så ont längre... Att amma har (och är) verkligen en plåga just nu men skönt att det börjar gå över i alla fall!

Nu har jag gått med dubbla inlägg i BH:n och dubbla t-shirts... lite varmt men det är det värt! Hoppas sommaren som kommer blir historiens vindstillaste sommar i alla fall...!  =)


Kommentarer
Postat av: Ann

Inte roligt med mjölkstockning. Hoppas att det försvinner fort.Sköt om dig! kramar

2010-05-18 @ 21:30:14
Postat av: Therese

Åh stackare...mjölstockning gör så ont. Hoppas det går över fort. Kramar till dig.

2010-05-18 @ 22:16:14
Postat av: Mamma

Bra att det känns bättre. Ringer i kväll.

2010-05-20 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0