Härlig dag!

...och ett år närmare 30..!
Men man får anta att man också blir klokare ju äldre man blir, mer erfaren och lite visare. Kikade i spegeln i morse och tycker inte att jag såg äldre ut än igår, i huvudet är jag fortfarande omkring 20-22 år gammal - jag håller fast vid den känslan!

Jag har hur som helst firat dagen med mycket fika, presenter och besök. Har varit en underbar dag och solen har till och med kikat fram lite emellanåt vilket alltid känns härligt. Har fått fantastiskt fina presenter och det är så underbart med en sån fin familj och underbara vänner som tänker på mig, tack alla!!  =)

Nu lägger jag ett år till i meritlistan och fortsätter vandringen mot mer visdom och erfarenhet!

Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis på födelsedagen!



Sköt om dig!



kram

2010-05-09 @ 20:24:56
Postat av: Therese

Vad härligt att dagen blev lyckad. Kram

2010-05-09 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0