Äntligen lite varmare väder!

I helgen har det äntligen varit varmare och bättre väder ute, härligt!  :-)

Tyvärr är sambon och Elvira fortfarande förkylda men jag och Kevin har njutit av vädret ute! Gym i all ära men ingen träning kan nog mäta sig med att springa upp och ned i pulkbacken, åka en massa bob och pulka och tokskratta med sin 6 åring! Hur härligt som helst att lyssna på sitt barns ohejdade skratt när han sladdar nerför backen, helt obetalbart. Så mysigt och värmande! 

Elviras förkylning börjar äntligen vända nu, hon har varit rätt så risig i veckan och i fredags hade hon aningen tungt att andas så vi fick åka in till vårdcentralen. Där fick hon andas in adrenalin för att vidga luftvägarna och det fungerade riktigt bra - skönt! Man blir ju så orolig trots att man vet att det inte är någon fara, hon var ju ändå rätt pigg och hade fin färg och åt bra.

Längtar en massa till helgen, min kompis Nina, Elvira och jag ska åka ner till vår kompis Annelie och ha mysig tjejhelg. Gissar att det blir en massa smarrig kinamat, besök till Godishuset och en hel del TV spel. Supermario på deras Supernintendo är en klassiker som aldrig blir tråkig..!  :-)

Kevin och Ante får stanna hemma men jag gissar att det blir en hel del skoter för dem om vädret tillåter, så de får garanterat en härlig grabbhelg! 

Nu ska jag fixa lite kvällsfika till Kevin, ha det bra alla därute!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att Elviras förkylning börjar gå över.

Kramar till er alla!

2010-03-07 @ 19:55:39
Postat av: Therese

Så härligt ni verkar ha haft det. Ja det finns inte mycket som slår barnens glädje över pulka åkning eller annat, det mår bra på länge. Tur att Elviras förkylning verkar vända. Här är det riktigt sjukstuga, usch inget skoj alls. Ha en toppen helg till helgen. Kram till dig.

2010-03-07 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0