Grå marsdag...

... och ännu mera snö! Ja, jag tycker nog egentligen att det fortfarande är rätt mysigt med all snön, speciellt om man som jag inte tvingas ut i den. Men jag kan förstå alla som är less, speciellt de som måste hålla till mycket efter vägarna.

Natten mot igår blev barnen förkylda, lillan hostar och snuvar och Kevin fick ordentlig hosta som emellanåt går över i krupphosta. Fick bra medicin utskriven igår så nu hostar han inte alls lika mycket. Fick lite ångest eftersom det funnits många fall av RS viruset nu men å andra sidan har ingen av dem feber så det är nog ingen fara. Svininfluensan var jag aldrig rädd för med RS viruset tycker jag är lite otäckt... Kevin har varit hemma från skolan igår och idag men som det ser ut nu så kan han nog åka till skolan imorgon, bara han inte blir sämre.

Ante och jag har också fått oss en släng av förkylningen men än så länge är det hanterbart i alla fall och vi får hoppas att vi håller oss på benen.

Jag vill slutligen tacka alla som bidragit till Spädbarnsfonden, det lilla man kan göra kanske gör en enorm skillnad i slutändan och jag hoppas väldigt mycket på forskningen. Inget kan ju rädda vår Alex men jag hoppas verkligen att andra i framtiden ska skonas från en liknande fruktansvärd förlust!


Kommentarer
Postat av: Ann

Krya på er allihopa!



När ni blivit friska igen får ni gärna komma förbi och säga hej på jobbet. Det är såå roligt att träffa er!



kram

2010-03-02 @ 20:05:36
Postat av: Therese

Krya på er. Jacob är också sjuk stackarn. Hoppas det blir lite bättre väder snart så man kan börja vara ute lite mer. Kram

2010-03-02 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0