Elvira 9 månader

I tisdags blev Elvira nio månader, nu har hon funnits ute hos oss lika länge som hon fanns hos oss i min mage. Tiden går så oerhört fort och dessa nio månader har rusat iväg! Jag är så lycklig och glad för min familj och tacksam för varenda dag vi får, så ödmjuk för att jag får leva min dröm. Älskar dem över allt annat!

I måndags var på vi grillfest med Små änglargruppen. Vi samlades hos en av familjerna i Ursviken och hade en riktigt mysig kväll tillsammans. Det är sällan vi träffar dem men det är alltid härligt att få göra det. Nu var vi bara tre familjer som hade möjlighet att delta men det var en mycket lyckad kväll. Det är rätt skönt att få vara och prata med dessa familjer som upplevt samma sorg som oss och vi pratar om våra förlorade små barn på ett naturligt sätt. Men vi pratar även om så mycket annat och det är skönt.

Igår var vi på Drängsmarksterrängen med Kevin och han och jag sprang 800 meter tillsammans, han sprang riktigt fort och från start hade jag nästan svårt att hänga på! Det var riktigt roligt och nästa vecka ska vi delta igen. Då kommer vi även att hjälpa till med tidtagningen, ska bli kul!

Nu ska jag försöka starta dagen, dags att ordna frukost. Ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vad tiden går...9 månader. Barnen blir äldre och vi bara yngre eller hur var det =)??? Kram

2010-07-01 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0