Nytt utseende på bloggen...

... kände mig full av vårkänslor ena dagen här och ändrade till ett mer somrigt utseende på bloggen. Längtar så oerhört efter varma, härliga dagar i solen... Hittills har det ju varit rätt många fina vårdagar men har missat så mycket av dem pga av alla sjukdomar...

Har förresten skaffat facebook tillslut igen... Inte trodde jag att jag någonsin skulle återaktivera den gamla användaren jag hade lagt ner sedan flera år tillbaka men det vart så i alla fall och det var nog inte så tokigt. Kul att sitta och läsa om gamla vänner och se vad alla runt om mig har för sig. 

Så - tummen upp för FB!  :-)

Och okej då... ni hade väl rätt alla där ute som sa att FB är bra... Jag erkänner!  :-) 

Kommentarer
Postat av: Therese

Superfint blev det. Ja nu längtar man verkligen efter våren och värmen. Jättekul att du hittat till FB igen. Kram

2010-04-29 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0