Måndag morgon och magsjuka...

... trist start på veckan men hoppas att resten blir bättre! Än så länge bara jag som åkt dit i vår familj, jag hoppas verkligen att Ante och gullungarna håller sig på benen. Har i alla fall fått i mig lite isbitar och blåbärssoppa nu och verkar få behålla det så jag hoppas det ska gå åt rätt håll nu i alla fall... Sånt är livet!

Nu ser jag fram emot valborgsmässoafton på fredag istället, ska fira den med underbara kompisar och håller tummarna för fint väder så det går bra att grilla och ta en tripp till majbrasan uppe på Huvudberget.

Ha det bra alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackare, magsjuka är ingen höjdare. Hoppas det går över fort och att ingen annan behöver få det. Här kör vi öroninflammation som du läste i bloggen =). Skoj att se att du är igång på FB också. Vi får ta och träffas snart tycker jag. Ha en toppenbra valborgs. Krya på dig. Kram

2010-04-26 @ 16:22:34
Postat av: Ann

Krya på dig! Lycka till på FB också! Kram

2010-04-26 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0