Återigen länge sen sist...

... men har inte hunnit sitta framför datorn något på slutet...

Förkylningarna och influensorna haglar över oss just nu, hela familjen har varit sjuka i omgångar och när någon blir bättre blir någon annan sämre. Just nu är jag nog piggast av oss, Ante är förkyld men orkar jobba i alla fall. Barnen är riktigt förkylda så Kevin har varit hemma från skolan igår. Elvira åkte på sin första feber i helgen, hade hela 37,9 grader som mest så det blev inte så mycket. Men sedan har hon haft raketmage i veckan och vi trodde det berodde på förkylningen men då hade vi nog fel... för helt plötsligt, utan att hon har dreglat särskilt mycket eller varit svullen i mun så tittade hennes två första tänder ut igår!! :-) Två små, små risgryn har kommit fram nere - hur gulligt som helst!

Utöver alla förkylningar händer det inte så mycket här. Vi har renoverat upp matrummet och jag blev supernöjd. Nu fattas bara lite nya bokhyllor, en vägglampa, en spegel och något mer att sätta upp på väggarna men ska på en tripp till Ikea senare i vår så ska handla lite där då.


Fick ett inte oväntat men ändå hårt besked för ett par veckor sedan… Transportstyrelsen hade skickat brev till mig. Varför undrade jag då… ingen av bilarna står ju på mig… Lite förbryllad öppnade jag brevet och där, pang, så fick jag besked om att jag blivit gammal… Körkortsförnyelse! 10 år sen jag tog körkortet… svår att fatta för det känns inte alls så. Men å andra sidan, om jag blickar tillbaka så inser jag ju hur mycket jag hunnit med sedan jag fyllde 18 år och då känns det inte riktigt lika knasigt…


Nu ska jag mysa lite med de sjuka små här hemma, men passar på att lägga in lite bilder på älsklingarna.


Kram till er alla!


Kevin i snökojan


Elvira strålar


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skoj att du gjort ett inlägg, saknat dig. Låter som ni haft lite som oss en tid. Sjukdomarna hoppar mellan alla...fast här är det tyvärr Jacob som varit mest sjuk. Synd du inte kunde vara med igår, saknade dig. Tänker mycket på dig. Stor kram till dig.

2010-04-23 @ 22:24:39
Postat av: Ann

Trist att ni fått vara sjuka. Hade varit roligt om du hade kommit på träffen för "gamla" xzaktarna :)



Underbart fina foton av barnen!



Sköt om dig! Kram

2010-04-25 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0